Concept Center

Als één van de grootste adverteerders van Nederland proberen de Goede Doelen Loterijen continu deelnemers te werven en te behouden. Omdat onze lotenverkoop niet plaatsvindt via fysieke distributeurs, is de on- en offline (visuele) identiteit en communicatie dé link met de consument en dus ontzettend belangrijk.
Gezien de voortdurende stroom aan communicatie werken de loterijen niet met externe bureaus maar met een in-house creatieve afdeling: het Concept Center. Mobiel, internet, e-mail, brieven, abri’s en radio- en tv-commercials; de marketingmix is breed, dus zijn alle disciplines in het Concept Center vertegenwoordigd.

Debbie Simons - Junior Art Director

'Van de brutaaltjes uit de klas, zijn de Goede Doelen Loterijen uitgegroeid naar merken om serieus te nemen. Uniek, met een heldere missie en het hart op de goede plek. Werken aan grote campagnes met grote teams en enorm veel expertise om steeds weer beter te worden: we maken het succes hier echt met z'n allen.'

Samenwerking met marketingafdelingen

De werkzaamheden op het Concept Center vinden plaats in nauwe samenwerking met de marketingafdelingen van de drie loterijen. Zij zijn in feite de opdrachtgever. Met elkaar proberen wij iedere campagne weer tot een succes te maken en werken we aan een positieve merkbeleving van de loterijen.

Op het Concept Center draait het om:
  • Beïnvloeden van kennis, houding en gedrag van de consument
  • Ontwerpen en bewaken van de corporate identity van de merken
  • Ontwikkelen van campagnes

Kunnen wij niet zonder jou?

Wil jij samen met ons de leukste merken van Nederland nóg leuker maken en lijkt het je wat om te werken op onze bijzondere locatie in Amsterdam? Reageer dan snel op één van onze vacatures of stuur een open sollicitatie. Op het Concept Center zijn we altijd op zoek naar talentvolle artdirectors, copywriters en (web)designers met minimaal vijf jaar ervaring.