Marketing

Alles wat onze marketeers doen is gericht op het werven en behouden van deelnemers. Door continu feeling te houden met onze doelgroepen zijn we in staat om zoveel mogelijk loten te verkopen en dus zoveel mogelijk geld op te halen voor het goede doel.

Tibout Hemmes - Channelmanager Directe Werving

'De Loterijen denken in kansen! Kansen voor haar beneficienten, kansen voor haar deelnemers, maar zeker ook kansen voor haar werknemers.'
De Nationale Postcode Loterij, de BankGiro Loterij en de VriendenLoterij hebben alle drie een eigen marketingafdeling. Hier werken gedreven marketeers aan de opzet en uitvoering van diverse campagnes. Marketing is de spin in het web bij het bedenken, opzetten en uitvoeren van campagnes. Zo zijn de marketeers verantwoordelijk voor de totale marketingmix van de loterijen. Online en offline: via (mobiel) internet, e-mail, brieven, abri’s en radio- en tv-commercials brengen zij de acties en campagnes onder de aandacht. Loyaliteitsprogramma's, telefonische verkoop, losse-lotenverkoop en het verhogen van de naamsbekendheid maken ook deel uit van het werk.

Op zoek naar de beste prijzen

Trendsettend, exclusief of spraakmakend: de loterijen maken hun deelnemers graag blij met een fantastische prijs. Daar zorgen de inkopers prijzen voor. Zij maken deel uit van de afdelingen Marketing. De prijzen hebben zoveel mogelijk een relatie met de loterij, bijvoorbeeld een duurzaam geproduceerde Postcode Loterijfiets of museumkaarten bij de BankGiro Loterij.

Irene Hogema - Marketeer

'Werken in een commerciële, dynamische omgeving met als doel de wereld te verbeteren. Dat noem ik nog eens winnen!'

Is dit jóuw toekomstige werkplek?

Zie jij jezelf werken in een hecht team van ondernemende, resultaatgerichte marketeers? Denk jij graag creatief en out of the box? Wij zijn vaak op zoek naar talentvolle, conversie gedreven mensen met innovatieve ideeën over hoe we meer deelnemers voor onze loterijen kunnen verwerven.