Campagnes die impact maken

De afdeling Marketing werkt met een team van gedreven specialisten aan campagnes die impact maken. Van iconische wervingscampagnes zoals de PostcodeKanjer en Postcode Loterij Miljoenenjacht tot innovatieve acties die onze missie versterken. Stuk voor stuk bereiken ze miljoenen mensen.

Data en inzichten spelen hierin een sleutelrol: we analyseren, testen en optimaliseren om de klant- en deelnemersreizen steeds slimmer en persoonlijker te maken. Zo werven we nieuwe deelnemers en blijven we verrassen en inspireren. Daarbij hoort ook het selecteren en ontwikkelen van verrassende, duurzame prijzen en het bedenken van nieuwe acties en campagnes met onze partners. Alles met één doel: zoveel mogelijk geld ophalen voor goede doelen en samen impact maken.

Campagnes die impact maken

De afdeling Marketing werkt met een team van gedreven specialisten aan campagnes die impact maken. Van iconische wervingscampagnes zoals de PostcodeKanjer en Postcode Loterij Miljoenenjacht tot innovatieve acties die onze missie versterken. Stuk voor stuk bereiken ze miljoenen mensen.

Data en inzichten spelen hierin een sleutelrol: we analyseren, testen en optimaliseren om de klant- en deelnemersreizen steeds slimmer en persoonlijker te maken. Zo werven we nieuwe deelnemers en blijven we verrassen en inspireren. Daarbij hoort ook het selecteren en ontwikkelen van verrassende, duurzame prijzen en het bedenken van nieuwe acties en campagnes met onze partners. Alles met één doel: zoveel mogelijk geld ophalen voor goede doelen en samen impact maken.  

Dit zijn wij

Creatieve en innovatieve campagnes

Van eigen videoproducties tot het bedenken van creatieve social posts of grote campagnes zoals de PostcodeKanjer en Postcode Loterij Miljoenenjacht: jij mag het gaan doen.  

Data gedreven

Data helpt ons om deelnemers nog beter te begrijpen en nieuwe ideeën te bedenken, zodat nog meer deelnemers mee gaan spelen. Dankzij realtime data spelen we snel in op veranderingen. 

Dynamisch 

Een bruisende prijsuitreiking met Gaston bij een van onze vele winnaars, een creatieve brainstorm met onze goede doelen, een inspirerende draaidag voor een nieuwe tv-commercial… geen dag is hetzelfde in de wereld van Marketing.

Klantreis

Elke dag werken we aan de beste deelnemerservaring, we inspireren met authentieke content en helpen de deelnemers met informatie of bij het kiezen van een prijs, zodat elk contactmoment écht telt. 

Creatieve en innovatieve campagnes

Van eigen videoproducties tot het bedenken van creatieve social posts of grote campagnes zoals de PostcodeKanjer en Postcode Loterij Miljoenenjacht: jij mag het gaan doen. 

Data gedreven

Data helpt ons om deelnemers nog beter te begrijpen en nieuwe ideeën te bedenken, zodat nog meer deelnemers mee gaan spelen. Dankzij realtime data spelen we snel in op veranderingen.

Dynamisch 

Een bruisende prijsuitreiking met Gaston bij een van onze vele winnaars, een creatieve brainstorm met onze goede doelen, een inspirerende draaidag voor een nieuwe tv-commercial… geen dag is hetzelfde in de wereld van Marketing.

Klantreis

Elke dag werken we aan de beste deelnemerservaring, we inspireren met authentieke content en helpen de deelnemers met informatie of bij het kiezen van een prijs, zodat elk contactmoment écht telt.
Werken in een commerciële, dynamische omgeving met als doel onze deelnemers nog loyaler te maken en zo de wereld een beetje te verbeteren. Dát noem ik nog eens winnen!

Lizelot den Outer

Marketeer

Over de Nationale Postcode Loterij

De Nationale Postcode Loterij steunt goede doelen die werken aan een rechtvaardige, gezonde en groene wereld. De Postcode Loterij werft fondsen en geeft bekendheid aan het werk van deze organisaties. De ruim 3 miljoen deelnemers dragen hieraan bij, terwijl zij ook kans maken op mooie (geld)prijzen.
Met minimaal 40% van de lotprijs steunen de deelnemers van de Postcode Loterij goede doelen op het gebied van mens en natuur. Sinds 1989 heeft de loterij € 8,4 miljard geschonken aan honderden goede doelen en maatschappelijke initiatieven.  De Nationale Postcode Loterij maakt deel uit van de Postcode Lottery Group. Het enige doel: zo veel mogelijk geld ophalen voor goede doelen.

Blijf op de hoogte

Ontvang de nieuwste vacatures die bij jou passen, rechtstreeks in je inbox.