Campagnes die impact maken

Op de afdeling Marketing werken we met een team van gedreven specialisten aan campagnes die impact maken. Van iconische wervingscampagnes zoals de PostcodeKanjer en Postcode Loterij Miljoenenjacht tot innovatieve acties die onze missie versterken en miljoenen mensen bereiken.

Data en inzichten spelen hierin een sleutelrol: we analyseren, testen en optimaliseren om klant- en deelnemersreizen steeds slimmer en persoonlijker te maken. Zo zorgen we ervoor dat we niet alleen nieuwe deelnemers werven, maar hen ook blijven verrassen en inspireren. Daarnaast selecteren en ontwikkelen we verrassende en duurzame prijzen en bouwen we samen met partners aan nieuwe acties en campagnes. Alles met één doel: zoveel mogelijk geld ophalen voor goede doelen en samen impact maken.

Campagnes die impact maken

Op de afdeling marketing werk samen met marketeers vanuit verschillende expertises aan het realiseren van wervingscampagnes, het verhogen van de naamsbekendheid en het uitdragen van onze missie. Daarnaast is een groot deel van je werk gericht op het werven, behouden en informeren van deelnemers, zowel online als offline. Met als einddoel: zoveel mogelijk geld ophalen voor de goede doelen. 

Dit zijn wij

Creatieve en innovatieve campagnes

Van eigen video producties tot aan het bedenken van creatieve social posts of grote campagnes zoals de iconische PostcodeKanjer en Postcode Loterij Miljoenenjacht. 

Data gedreven

Data helpt ons om deelnemers nog beter te begrijpen en nieuwe initiatieven te ontwikkelen, zodat nog meer deelnemers kiezen om mee gaan te spelen. Ook kunnen we dankzij real-time data snel inspelen om veranderingen, dat maakt ons werk zo dynamisch. 

Dynamisch 

Van een bruisende uitreiking bij winnaars met Gaston tot een creatieve brainstorm met onze goede doelen of een dynamische draaidag voor een nieuwe TV-commercial —geen dag is hetzelfde in de wereld van Marketing!

Klantreis

Elke dag werken we aan de beste deelnemer ervaring, we inspireren met authentieke content en helpen de deelnemers met informatie of bij het kiezen van een prijs, zodat elk contact moment écht telt.

Creatieve en innovatieve campagnes

Van eigen video producties tot aan het bedenken van creatieve social posts of grote campagnes zoals de iconische PostcodeKanjer en Postcode Loterij Miljoenenjacht. 

Data gedreven

Data helpt ons om deelnemers nog beter te begrijpen en nieuwe initiatieven te ontwikkelen, zodat nog meer deelnemers kiezen om mee gaan te spelen. Ook kunnen we dankzij real-time data snel inspelen om veranderingen, dat maakt ons werk zo dynamisch. 

Dynamisch 

Van een bruisende uitreiking bij winnaars met Gaston tot een creatieve brainstorm met onze Goede doelen of een dynamische draaidag voor een nieuwe TV-commercial —geen dag is hetzelfde in de wereld van Marketing!

Klantreis

Elke dag werken we aan de beste deelnemer ervaring, we inspireren met authentieke content en helpen de deelnemers met informatie of bij het kiezen van een prijs, zodat elk contact moment écht telt.
Werken in een commerciële, dynamische omgeving met als doel onze deelnemers nog loyaler te maken en zo de wereld een beetje te verbeteren. Dát noem ik nog eens winnen!

Lizelot den Outer

Marketeer

Over de Nationale Postcode Loterij

De Nationale Postcode Loterij steunt goede doelen die werken aan een rechtvaardige, gezonde en groene wereld. De Postcode Loterij werft fondsen en geeft bekendheid aan het werk van deze organisaties. De ruim 3 miljoen deelnemers dragen hieraan bij, terwijl zij ook kans maken op mooie (geld)prijzen.
Met minimaal 40% van de lotprijs steunen de deelnemers van de Postcode Loterij goede doelen op het gebied van mens en natuur. Sinds 1989 heeft de loterij € 8,4 miljard geschonken aan honderden goede doelen en maatschappelijke initiatieven.  De Nationale Postcode Loterij maakt deel uit van de Postcode Lottery Group. Het enige doel: zo veel mogelijk geld ophalen voor goede doelen. 

Blijf op de hoogte

Ontvang de nieuwste vacatures die bij jou passen, rechtstreeks in je inbox.