Elke dag plezier

Op onze Marketingafdeling aan salescampagnes en klantprogramma’s, om deelnemers te werven én binnenboord te houden. Dat doe je samen met collega's met verschillende expertises. Het einddoel? Zoveel mogelijk geld ophalen voor organisaties die de wereld mooier, leuker of plezieriger maken door zich in te zetten voor cultuur, sport en welzijn. 

Elke dag plezier

Op onze Marketingafdeling aan salescampagnes en klantprogramma’s, om deelnemers te werven én binnenboord te houden. Dat doe je samen met collega's met verschillende expertises. Het einddoel? Zoveel mogelijk geld ophalen voor organisaties die de wereld mooier, leuker of plezieriger maken door zich in te zetten voor cultuur, sport en welzijn. 

Dit zijn wij 

Innovatief

Er is veel ruimte voor vernieuwing: het ontwikkelen van een lot in AR vorm of een app voor de VriendenLoterij VIP-KAART en culturele uitjes. 

Dynamisch

Onze marketing afdeling bestaat uit verschillende teams die elkaar weten te vinden en elkaar inspireren. Daar worden we vrolijk van!

Datagedreven

Van merk-imago onderzoeken tot customer lifetime value analyses en campagne evaluaties: wij werken op basis van data aan een gedegen strategie.

Creatief

Samen met onze collega’s van het in-house reclamebureau en met externe creatieven geven wij onze campagnes vorm van begin tot einde.

Innovatief

Bij de VriendenLoterij is er veel ruimte voor vernieuwing en innovatie. Bijvoorbeeld door het ontwikkelen van een lot in AR bankbiljet vorm of door het ontwikkelen van een mobiele app voor culturele uitjes.

Dynamisch

Onze marketingafdeling bestaat uit verschillende teams die elkaar weten te vinden en elkaar inspireren. Daar worden we vrolijk van!

Data-gedreven

Van merk-imago onderzoeken tot customer lifetime value analyses en campagne evaluaties: wij werken op basis van data aan een gedegen strategie.

Creatief

Samen met onze collega’s van het in-house reclamebureau én met externe creatieven geven wij onze campagnes vorm van begin tot einde.
Werken bij de VriendenLoterij is écht elke dag plezier. De ene dag organiseer je het NK Eieren zoeken in DierenPark Amersfoort en de andere dag werk je samen aan een nieuw campagneconcept voor de VriendenLoterij Eredivisie.

Vincent Regeling

Junior Marketeer

Over de VriendenLoterij

De VriendenLoterij viert wat het leven mooi maakt! Dat betekent gratis naar het  museum met de VriendenLoterij VIP-KAART, maar ook meespelen voor een goed doel dichtbij jouw hart, of bij jou in de buurt. Bijvoorbeeld jouw sportclub of muziekvereniging.
We haalden afgelopen jaar maar liefst ruim € 152 miljoen op voor goede doelen op het gebied van cultuur en welzijn, waaronder musea, sport- en gezondheidsfondsen, en ruim 3.500 clubs en verenigingen. De VriendenLoterij is daarnaast maatschappelijk partner van de Eredivisie. Zo ondersteunt de VriendenLoterij bijvoorbeeld de jeugdopleidingen van de achttien Eredivisieclubs.

Blijf op de hoogte

Ontvang de nieuwste vacatures die bij jou passen, rechtstreeks in je inbox. Zo kun jij altijd als eerste solliciteren!